پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
قلم شما

انتشارات حوزه مشق پویش بهترین کتاب سال ۱۴۰۲را برگزار می کند.

انتشارات بین المللی حوزه مشق و گروه بزرگ کشف استعداد برتر پویش (انتخاب بهترین و محبوب ترین کتاب سال ۱۴۰۲)برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق، پویش «بهترین و محبوب ترین کتاب سال » با هدف شناسایی بهترین آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۲ از نگاه اهالی فرهنگ و هنر راه اندازی شده است.

بر اساس فراخوان منتشر شده در سایت انتشارات حوزه مشق ، شرکت کنندگان در این پویش ٫ کتابی را که در سال ۱۴۰۲ از شاعران، نویسندگان و پژوهشگران حال حاضر کشور دیده و یا خوانده اند را معرفی و به این نکته اشاره می کنند که چه کتابی و از کدام شاعر، نویسنده یا پژوهشگر از نظر آنها بهترین کتاب امسال بوده است.

بر اساس این گزارش جوایز نقدی ،تندیس ویژه و لوح تقدیر به ۱۰ نفر برگزیده این پویش و ۳ مرکز مشارکت کننده سال آینده در مراسم اختتامیه با حضور شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر می باشد آخرین مهلت ارسال آثار جهت قرار گرفتن در مرحله داوری تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال جاری می‌باشد . علاقه‌مندان می توانند « بهترین و محبوب ترین کتاب سال ۱۴۰۲» را به آدرس

اولین پویش سراسری انتخاب بهترین و محبوب ترین کتاب سال ۱۴۰۲

ارسال نمایند.

0 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *