پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
قلم شما

دیدار دکتر فردین احمدی کار آفرین عرصه فرهنگ و هنر با مشاور وزیر اقتصاد و دارایی _نشر حوزه مشق

دکتر فردین احمدی کار آفرین عرصه فرهنگ و هنر با مشاور وزیر اقتصاد و دارایی دیدار کرد.

 

صبح روز شنبه ۹ دیماه ۱۴۰۲ دکتر فردین احمدی مدیر مسئول انتشارات بین‌المللی حوزه مشق، استاد دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر با مهدی محمدی مشاور وزیر اقتصاد و دارایی و مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه در جلسه‌ای پیرامون وضعیت چاپ و نشر کشور و همینطور شرایط شاعران، نویسندگان و پژوهشگران این مجموعه به گفتگو پرداختند.
دکتر احمدی با اشاره به اینکه نشر حوزه مشق یکی از مجموعه‌های جوان حوزه چاپ و نشر می‌باشد که بعنوان جوانترین ناشر ایران مدیریت این مجموعه را به عهده دارد بیان کردند توانسته ایم جز پنج ناشر پر کار و انتشارات برگزیده کشور ایران را به ارمغان بیاوریم.
در آذر امسال چهارمین دوره کتاب سال حوزه مشق را با حضور مهمانان خارجی و اهالی قلم از سراسر ایران برگزار کردیم که بازتاب های بین‌المللی را با خود در پی داشت.
در ادامه دکتر احمدی برنامه‌های پیش روی انتشارات حوزه مشق درباره فعالیت‌های بین‌المللی در کشور‌های مختلف، حضور در نمایشگاه‌های خارجی، برگزاری پنجمین دوره کتاب سال، طرح حمایتی از نخبگان عرصه قلم را با مشاور وزیر اقتصاد در میان گذاشتند.
محمدی مشاور وزیر ضمن قدردانی از دکتر احمدی به دلیل کارآفرینی‌ در عرصه فرهنگ و هنر و حمایت های‌ ایشان از اهالی قلم، قول همکاری‌های مستمر و قابل توجه از این مجموعه موفق از جمله حمایت از نخبگان حوزه قلم، همکاری در برگزاری پنجمین دوره کتاب سال حوزه مشق و …را دادند و مقرر گردید تا نشست‌های مشترکی پیرامون وضعیت چاپ و نشر و حمایت از اهالی قلم را بزودی داشته باشند.
گفتنی است در این نشست خانم محمدی مدیر داخلی انتشارات بین‌المللی حوزه مشق و‌ امیر عباس صادقی معاون فرهنگسرای رسانه نیز حضور داشتند این نشست در ساختمان وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد. در پایان این نشست با هدایایی از دکتر احمدی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

10 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

یک نظر برای “دیدار دکتر فردین احمدی کار آفرین عرصه فرهنگ و هنر با مشاور وزیر اقتصاد و دارایی _نشر حوزه مشق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *