پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
قلم شما

روش‌های جستجوی منابع پژوهشی در حوزه پایان‌نامه و رساله دکتری”

https://ketabbaz.hozeyemashgh.ir

دانشجویانی که قصد دارند پایان‌نامه یا رساله دکتری خود را بنویسند، معمولاً به دنبال موضوعات جدید و پربازده هستند که هنوز به‌صورت کامل در حوزه پژوهشی مورد بررسی قرار نگرفته‌اند. بنابراین، آن‌ها به دنبال منابع و مقالات جدید در حوزه مورد نظر خود هستند تا بتوانند موضوعات جدید و پربازده برای پایان‌نامه یا رساله دکتری خود پیدا کنند. همچنین، آن‌ها به دنبال مقالات و کتب مرجع در حوزه مورد نظر خود هستند تا بتوانند ایده‌های جدیدی برای پایان‌نامه یا رساله دکتری خود پیدا کنند و به روز با آخرین تحولات پژوهشی در حوزه مورد نظر خود باشند.

بعلاوه، دانشجویان باید به دنبال مقالات و رساله‌های دیگران در حوزه مورد نظر خود باشند تا بتوانند با نگاهی به پژوهش‌های قبلی در این حوزه، به دنبال مسائل و چالش‌هایی باشند که هنوز پاسخی برای آن‌ها وجود ندارد و به روش‌های جدید برای ایجاد پاسخ در این حوزه بپردازند.

به طور کلی، دانشجویان باید دنبال منابع و مقالات جدید در حوزه مورد نظر خود باشند، به دنبال مقالات و کتب مرجع در این حوزه باشند و با پژوهش‌های قبلی در این حوزه آشنا باشند تا بتوانند بهترین ایده‌ها و روش‌ها را برای پایان‌نامه یا رساله دکتری خود پیدا کنند.

در مجموعه حوزه مشق، پژوهشگران نخبه با مدیریت پژوهشگر نامی ایران یعنی فردین احمدی، رساله دکتری در رشته علوم انسانی از قبیل الهیات با گرایش علوم قرآن و حدیث، علوم قرآنی، علوم حدیث، تفسیر، تاریخ اسلام، تاریخ شیعه، ادیان و مذاهب، روانشناسی، علوم تربیتی و… نگارش می‌کنند. همچنین، این مجموعه قادر است مقالات متعددی را از داخل رساله دکتری‌های خود استخراج کند.

شماره‌های تماس 09393353009 و 09191570936 نیز در اختیار علاقه‌مندان به پژوهش و تحقیقات در این حوزه قرار دارند تا با ارائه خدمات متعددی، به آن‌ها کمک کنند تا به دانش و اطلاعات جدید دست پیدا کنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های مجموعه حوزه مشق، از این مزایا بهره‌مند شوید و با مطالعه رساله‌ها و مقالات منتشر شده در این مجموعه، دانش خود را افزایش دهید.

“منابع پژوهشی پربازده برای دانشجویان پایان‌نامه و رساله دکتری”

“راهنمایی به دانشجویان برای جستجوی منابع پژوهشی در حوزه پایان‌نامه و رساله دکتری”

“راهنمایی به دانشجویان برای انتخاب موضوع پایان‌نامه و رساله دکتری در حوزه پژوهش و تحقیقات”
“طرز استفاده از منابع پژوهشی در حوزه پایان‌نامه و رساله دکتری”
“روش‌های جستجوی منابع پژوهشی در حوزه پایان‌نامه و رساله دکتری”
“نگارش مقاله پژوهشی در حوزه پایان‌نامه و رساله دکتری”
“روش‌های مدیریت منابع پژوهشی برای دانشجویان پایان‌نامه و رساله دکتری”

3 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *