پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
کتاب های دکتر فردین احمدی

عالم ذر و عهد خاص و عهد عام براساس آیات و روایات

 

کتاب عالم ذر و عهد خاص و عهد عام براساس آیات و روایات نوشته فردین احمدی است.

این کتاب به آیات و احادیث بزرگان دین و معصومین درباره عالم ذر می‌پردازد. دنیایی که روح پاک انسان پیش از تولد در آن زندگی می‌کند.

درباره کتاب عالم ذر و عهد خاص و عهد عام براساس آیات و روایات  موضوع عالم ذر ازدیرباز مورد توجه مفسران، متکلمان، و فیلسوفان اسلامی بوده و یکی از پرچالش‌ترین مسائل قرآنی و کلامی بین همه مذاهب اسلامی است.

اغلب عالمان، وقوع چنین عالمی را پذیرفته و در جزئیات آن اختلاف دارند. اگر چه برخی به کل چنین واقعه‌ای را منکر شده، و آیات مرتبط را هم تمثیلی می‌شمرند.

به نظر می‌رسد آنقدر بر سر این موضوع اختلاف است که شاید بهتر باشد اقوال همه عالمان و مفسران را کنار گذاشته، و بدون هیچ پیش فرض و پیش فهمی سراغ لبّ آیات و روایات مربوطه برویم که محور اساسی فهم دین هستند.

این کتاب قصد دارد آیات و روایات مربوط به عالم ذر را برای خوانندگان گردآوری کند.

10 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *