پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
قلم شما

هیات بنیاد ماتناداران ارمنستان با مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق دیدار کرد.

چشم انداز برنامه های نشر و بازتولید مشترک ارمنستان و ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

سفر هیئت ماتناداران کشور ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران همراه نشست و گفتگو با روسای مراکز چاپ و نشر برجسته ایران نیز همراه بود.

بنیاد دست‌نوشته‌های کهن ماتِناداران با نام کامل ماتنادارانِ مسروپ ماشتوتس در ایروان از بنیادهای برجسته ارمنستان بشمار می‌رود.
ماتناداران گفت و گوی پرباری با دکتر فردین احمدی و هیات همراه با مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق انجام دادند.
در این نشست هر دو گروه به معرفی مجموعه خود و اهداف و برنامه ها و ظرفیت هایشان پرداختند
در این نشست مقرر گردید در زمینه آثار علمی و پژوهشی فاخر در حوزه چاپ و نشر همکاری های مستمری داشته باشند و همینطور برای هماهنگی بیشتر جلسات متعددی در طی ماه های آینده در خاک هر دو کشور نیز در برنامه هایشان داشته باشند.
این نشست روز سه شنبه ۱۰ بهمن در سفارت ارمنستان با حضور آرایک خزمالیان رئیس بنیاد علمی پژوهشی ماتناداران نسخ خطّی کهن، هایک هامبارزومیان معاون انتشارات، تاتویک مرادیان محقق و متخصص نسخ خطّی کهن، ، سونا بالویان رئیس بخش بازاریابی و ایوت تجریان نویسنده و محقق و متخصص نسخ خطّی کهن بنیاد ماتناداران و دکتر فردین احمدی و هیات همراه انتشارات حوزه مشق برگزار گردید.

در پایان این مراسم رئیس بنیاد علمی پژوهشی ماتناداران نسخ خطّی کهن به رسم یادبود کتابِ آثار هنری دوران قاجار در مانتاداران نوشته ایوت تجریان و مجموعه مجلدهایی از کتاب فرامین فارسی را به دکتر فردین احمدی و انتشارات حوزه مشق اهدا کرد و دکتر احمدی نیز دو جلد از کتاب فرهنگ دیپلماتیک به نویسندگی واهاگن آفیان را به ریاست و هیات همراه ماتناداران اهدا کرد.

گفتنی است هیات ماتناداران پیش از این جلسه با کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی و فرزند این عالم ربانی و همینطور ریاست سازمان اسناد کتابخانه ملی ایران نیز نشست مشترکی را داشته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️❤️

روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق

خانه

چاپ انواع کتاب: شعر،داستان،دلنوشته،رمان،زندگینامه،سفرنامه،نمايشنامه،فیلمنامه، تبدیل جزوات اساتید،مربیان، معلمان و دانشجویان به کتاب تبدیل پایان نامه کارشناسی ارشد به کتاب  تبدیل رساله دکتری به کتاب  مشاوره، نگارش و تدوین پایان نامه و رساله در رشته های علوم انسانی و اسلامی استخراج مقاله از پایان نامه و اکسپت مقاله  انجام طراحی جلد و صفحه آرایی در بالاترین کیفیت  ویراستاری حرفه ای کتاب

همین الان به کارشناسان حوزه مشق پیام بدهید.

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

13 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

2 نظرات در مورد “هیات بنیاد ماتناداران ارمنستان با مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق دیدار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *