پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
قلم شما

پویش« بهترین مجری،گوینده، دکلماتور سال ۱۴۰۲»_انتشارات حوزه مشق

به گزارش روابط عمومی انتشارات بین المللی حوزه مشق،پویش« بهترین مجری،گوینده، دکلماتور سال» با هدف شناسایی بهترین استعدادهای این عرصه در سال ۱۴۰۲ از نگاه اهالی فرهنگ و هنر راه اندازی شده است.

بر اساس فراخوان منتشر شده در سایت انتشارات حوزه مشق، شرکت کنندگان در این رویداد/ بهترین مجری،گوینده،دکلماتوری که فعالیت هایش را دنبال و به توانایی هایش ایمان دارید را بعنوان بهترین هنرمند این عرصه در سامانه به ثبت برسانید.

بر اساس این گزارش جوایز نقدی،تندیس ویژه و لوح تقدیر به ۱۰ برگزیده این پویش در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر می باشد آخرین مهلت ارسال آثار در این جشنواره از ۴ الی ۸ فروردین ماه می باشد.
علاقه مندان جهت شرکت به آدرس

اولین پویش سراسری انتخاب بهترین مجری، گوینده، دکلماتور

مراجعه کنند.

0 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *