پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
تازه های کتاب

با خرید کتاب ریشه های مخفی از هنرمندان خود حمایت کنید

این کتاب یک رمان در ژانر اجتماعی و عاشقانه است؛ موضوع کتاب در مورد دو دوست صمیمی به نام امیر و شهاب هست که با صمیمت مثال نزدنی و عشق برادرانه ای که به هم دارند؛ در مسیر مشکلاتی که قرار میگیرند سعی در کمک و یاری رساندن به هم دارند؛ در این راه آنها با محدودیت‌هایی از جانب خانواده هایشان و‌ شرایطی که در داستان ارائه داده شده مواجه میشوند.

خانه

در این بین در زندگی شخصی هر کدامشان اتفاقاتی رخ میدهد که در پایان با وجود آن اتفاقات متوجه حقایقی میشوند که زندگی شان را با تغییراتی مواجه خواهد کرد.

 

کتاب ریشه های مخفی به قلم زینب هادی مقدم توسط انتشارات بین المللی حوزه مشق با مدیریت دکتر فردین احمدی چاپ و روانه بازار شد

 

علاقه مندان جهت تهیه این کتاب به شماره 09191570936 پیام بدهند.

❤️

انتشارات بین المللی حوزه مشق

چاپ انواع کتاب

صفحه اصلی

با مدیریت دکتر فردین احمدی

۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶

11 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *