پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
اخبار

این کتاب نتیجه تلاش های پنج ساله من است

به نقل از انتشارات حوزه مشق

نویسنده کتاب فرهنگ دیپلماتیک:

واهاگن آفیان رئیس اداره کشورهای همسایه وزارت امور خارجه ارمنستان و نویسنده کتاب فرهنگ دیپلماتیک  در مراسم رونمایی از کتاب خود با بیان اینکه دایره لغات فرد هر چه بیشتر باشد، موفقیت او در عرصه های مختلف بیشتر می شود و این خزانه اگر به زبان دوم باشد نیز این موفقیت دو چندان خواهد شد، گفت:

این لغتنامه در حوزه های حقوقی، اقتصادی و سیاسی است. این فرهنگ لغت برای دانش پژوهان، شرق شناسان، دیپلماتها، حقوق دانان، نظامیان، فعالان اقتصادی و تمامی افرادی که به نحوی با ایران و ارمنستان ارتباط دارند، مفید است.

وی ادامه داد: به واسطه تحصیلاتم در زبان فارسی و نیز تجربه کاری برای مقامات عالیرتبه، همواره کمبود یک واژه نامه تخصصی و دو زبانه را احساس می کردم. این کتاب نتیجه تلاش های 5 ساله من است که در حوزه های اقتصادی، مالی، بانکی، حقوقی، نظامی، فناوری اطلاعات و رایانه به کار می رود.

آیین رونمایی از فرهنگ واژگان دیپلماتیک عصر امروز شنبه با حضور معاون سیاسی وزیر خارجه ارمنستان، واهان گوستانیان مشاور وزیر، واهاگن آفیان مدیرکل کشورهای همسایه وزارت خارجه ارمنستان، سبوه سرکسیان اسقف اعظم و آرسن آواکیان سفیر ارمنستان  و دکتر فردین احمدی مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق در تهران برگزار شد.

 

4 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *