پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
اخبار

سفیر ارمنستان در آیین رونمایی کتاب فرهنگ دیپلماتیک

بمناسبت سی امین سالگرد روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان و هفته کتاب جمهوری اسلامی سفیر ارمنستان بیان کرد:

آرسن آواکیان سفیر فوق‌العاده و تام الاختیار جمهوری ارمنستان در آیین رونمایی از فرهنگ دیپلماتیک فارسی به ارمنی و ارمنی به فارسی که توسط دکتر واهاگن آفیان رئیس اداره کشورهای همسایه وزارت امور خارجه جمهوری ارمنستان به نگارش در آمده است

ضمن یادآوری پیشنه ی تاریخی و فرهنگی و تمدنی دو کشور از روابط و تعاملات فی ما بین دو کشور ایران و ارمنستان در عالی ترین سطح دیپلماتیک به عنوان نقطه ی عطفی در آینده تعاملات برشمرد.

ایشان از دکتر فردین احمدی مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق به دلیل آماده سازی و چاپ فرهنگ دیپلماتیک به صورت ویژه تقدیر نمود و همکاری های آتی با انتشارات بین المللی حوزه مشق اعلامی آمادگی نمود.

آیین رونمایی از فرهنگ واژگان دیپلماتیک عصر امروز شنبه با حضور معاون سیاسی وزیر خارجه ارمنستان، واهان گوستانیان مشاور وزیر، واهاگن آفیان مدیرکل کشورهای همسایه وزارت خارجه ارمنستان، سبوه سرکسیان اسقف اعظم و آرسن آواکیان سفیر ارمنستان  و دکتر فردین احمدی مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق در تهران برگزار شد.

 

 

4 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *