پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
اخبار

فردین احمدی ناشر برگزیده کشور شد.

انتشارات بین المللی حوزه مشق با مدیریت دکتر فردین احمدی ناشر برگزیده کشور شد.

 

سومین دوره کتاب سال جوانان با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و معاون وزیر ورزش و جوانان و دبیر شورای عالی جوانان دکتر وحید یامین پور و دیگر مسئولان با حضور اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات جابربن حیان دانشگاه شریف تهران در تاریخ ۱۶ اسفند ماه همزمان با هفته جوان برگزار شد‌.

در مراسم برترین‌های این دوره، پدیدآورندگان ۷ عنوان کتاب در مقام برگزیده و ۱۶ عنوان کتاب در مقام شایسته تقدیر و معرفی شدند.

بخش ویژه کتاب سال جوانان نیز به تقدیر از ناشران برتر، کار گروهی موفق جوانان، جوان مهاجر (مهاجران افغانستانی) و جایزه ویژه دبیر اختصاص خواهد داشت.

انتشارات بین المللی حوزه مشق به مدیریت دکتر فردین احمدی کار آفرین عرصه فرهنگ و هنر و جوانترین ناشر کشور ایران با چاپ بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در بخش نوجوان و جوان با اختلاف رتبه اول کشور را کسب کرد.

این انتشارات در سال ۱۴۰۰ با ۵۵۵ عنوان کتاب رتبه پنجم در کل کشور و رتبه اول در بین تمامی ناشران شهرستانی را نیز از آن خود کرد.

دکتر فردین احمدی جایزه خودش را به پدر و مادر شهید آرمان علی وردی اهدا کرد.

 

 

8 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *