پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
قلم شما

پیام تسلیت مدیر مسئول و صاحب امتیاز انتشارات بین المللی حوزه مشق درباره شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه

پیام تسلیت مدیر مسئول و صاحب امتیاز انتشارات بین المللی حوزه مشق:

 

“إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ” (بقره، ۱۵۶)

با نهایت تأسف و تأثر عمیق، خبر شهادت جمعی از خدمتگزاران صدیق این مرز و بوم، در یک حادثه‌ی تلخ را دریافت نمودیم. از دست دادن این عزیزان، که در پروازی در راه خدمت و کوشش برای ارتقاء وطن‌مان بودند، مصداق بارز فرازی از کلام الهی است که می‌فرماید: “هر کسی که در راه خدا کشته شود، پس مرگ او را هرگز پوچ مپندارید.” (آل عمران، ۱۶۹)

این فقدان جانکاه، ما را به یاد حدیث نورانی امام صادق (ع) می‌اندازد که فرمود: “مومن در هر حالتی سودمند است، و مرگ او بر ما سخت‌تر است؛ زیرا که مومنان چراغ‌های هدایت و سرچشمه‌های دانش و پرهیزکاری هستند.”

در این ساعات سخت، دعای ما برای بازماندگان، خانواده‌های داغدار و همه‌ی مردم ایران این است که خداوند متعال به همگی صبری جمیل و اجری جزیل عنایت فرماید. و از خداوند مسئلت داریم که این عزیزان را با شهدا و صدیقین محشور سازد و به آن‌ها سعادت و رضوان الهی ارزانی دارد.

خدا کند که نشان از تو، ای مسافر زمین،
به گوش دل‌نشینان، سرود صبح بیاید
خدا کند ز عبورت به مسیر سبز بهشت،
خبر به ما برسد که به سلامت رسیدی.

دکتر فردین احمدی

2 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *