پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
ادبیات

معرفی کتاب: بانوی سرافراز، به ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم می‌پردازد/ هویت‌یابی نسل جوان کتاب 

 

به نقل از “تیتر یک ”

 

۲۶ دی ۱۴۰۱

 

معرفی کتاب: بانوی سرافراز، به ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم می‌پردازد/ هویت‌یابی نسل جوان کتاب

 

“بانوی سرافراز” نوشته یاسمن رجبی است و به ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم، حضرت فاطمه (س) می‌پردازد.

 

بانوی سرافراز، کتابی که به ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم می‌پردازد/ اثری مناسب برای هویت‌یابی نسل جوان  به گزارش گروه فرهنگی “تیتریک”؛‌

 

مریم اصفهانی‌زاده، نویسنده و منتقد کتاب در یادداشتی اختصاصی به معرفی کتاب “بانوی سرافراز” پرداخت: کتاب “بانوی سرافراز” نوشته یاسمن رجبی است و به ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم، حضرت فاطمه (س) می‌پردازد.

 

خدای توانا بنده برگزیده‌اش، حضرت محمد (ص) را آفرید تا نشان اقتدار و توان بی‌مانند او در میان تمام پیامبران باشد و آن‌گاه دخت فرزانه و پاره‌تن او حضرت فاطمه (س) را پدید آورد تا نشان اقتدارش در آفرینشِ انسان، بی‌نظیر از جنس باشد و راستی که پروردگار کامل‌ترین بهره از شکوه، بزرگی و بزرگ‌منشی را به او ارزانی داشت.

به گونه‌ای که از آغاز تا فرجام آفرینش، برای هیچ بانویی جز او اوج گرفتن به بلندای این قله شکوه و پرکشیدن به این مقام و منزلت والا امکان پذیر نیست.  تاکنون کتاب‌های بسیار زیادی در مدح بانوی دو عالم نوشته شده اما در این کتاب ویژه به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) پرداخته شده است.  تبیین، یکی از ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) است که در آن دوران به درب خانه اصحاب می‌رفتند و واقعه غدیر را به آنها یادآور می‌شدند و امروز نیز این جهاد بر عهده بانوان ایران‌زمین است.

 

ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) باید برای نسل جوان تبیین شود و افرادی که در این زمینه به دنبال منبع هستند، می‌توانند از کتاب “بانوی سرافراز” برای تبیین ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم استفاده کنند.

بانوی سرافراز، کتابی که به ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم می‌پردازد/ اثری مناسب برای هویت‌یابی نسل جوان  امروز دشمن در صدد کمرنگ کردن رسالت انبیاء و اولیای ماست و در فتنه اخیر این مهم به صورت علنی دیده شد، رسالت امروز ما تبیین ابعاد شخصیتی بزرگان دین است.

دختران و نوجوانان ما دچار بحران هویتی شده‌اند و باید برای آنها الگو معرفی کنیم و این نسل هر مطلبی را به‌راحتی نمی‌پذیرد، بنابراین این کتاب می‌تواند در هویت‌یابی نسل جوان موثر باشد.

1 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *