پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
ادبیات

 ۱۴ عنوان کتاب بانوانِ نویسنده البرزی رونمایی شد.

به نقل از تیتر یک :

۹ بهمن ۱۴۰۰

۱۴ عنوان کتاب بانوانِ نویسنده البرزی رونمایی شد.

همزمان با صعود تیم ملي فوتبال ایران به جام جهانی، آئین رونمایی از ۱۴ عنوان کتاب بانوانِ نویسنده البرزی در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

به گزارش گروه استانی “تیتریک”؛ همزمان با صعود تیم ملي فوتبال ایران به جام جهانی، آئین رونمایی از  ۱۴ عنوان کتاب بانوانِ نویسندهِ البرزی در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

چهارمین نشست ادبی همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر با حضور فردین احمدی مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه، حسن محمدی صنعت گر نمونه استان و خیر فرهنگی، احمد فراهانی مدیر آموزش رادیو قرآن و جمعی از مسئولان، نویسندگان و فعالان فرهنگی برگزار شد.

در این برنامه از کتاب‌های:

«دلنوشته‌های انتظار» به نویسندگی مریم حبیبی،

«مست عشق» مهربانو بزرگمهر،

«دایره پرگار» مژگان قمری،

«اِستورگه» عسل اسدیان،

«لطفا با لبخند وارد شوید» رویا کیانی،

«افسام» اثری از غزاله تویسرکانی،

«کتاب کار ریاضی نهم» اثر مریم خسروآبادی،

«از تپش‌های قلبم» به قلم فیروزه استاد اکبرنیا رونمایی شد.

در این نشست مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق با اشاره به آمار ۲۰هزار ناشر در کشور گفت:

از این تعداد ۲هزار و ۱۰۰ ناشر هر ماه فعال هستند، اهالی قلم قشر مظلومی هستند و فرهنگ و هنر به سختی حرکت می‌کند اما ما نویسندگان باید چراغ این محفل را در حد توان روشن نگه داریم.

فردین احمدی با بیان اینکه حوزه مشق یکی از رسانه‌ای‌ترین انتشارات کشور است، گفت: این انتشارات در قالب حدود ۳۰ نشریه وابسته به مجموعه، بیش از ۱۰۰ پیج و کانال در فضای مجازی فعالیت می‌کند و اعضای این نشر از ۱۰هزار نفر عبور کرده است و براساس آمار ماهانه خانه کتاب، هر ماه جزء سه ناشر برتر بودیم و دی ماه رتبه اول کشور را کسب کردیم.

وی با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و اهمیت نقش زنان در جامعه افزود:

نیمی از مردم جهان را زنان تشکیل می‌دهند و قطعا نیمی دیگر از این جمعیت را زنان پرورش می‌دهند، براین اساس بانوان جایگاه والایی به خصوص در ادیان آسمانی به ویژه دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری دارند و اساس مذهب ما را یک زن، حضرت زهرا (س) شکل می‌دهد.

در بخش های بعدی مدیر فرهنگسرا مهدی شکیبایی، حسن محمدی مدیر مسئول محصولات زاچکان و احمد فراهانی به سخنرانی پرداختند و سپس تک تک نویسندگان کتاب به معرفی خود و آثارشان پرداختند.

رونمایی از کتاب ها و تجلیل از جمعی از بانوان نویسنده و شاعر انتشارات حوزه مشق و شعرخوانی چند نفر از شاعران جوان از جمله بخش‌های این برنامه بود.

 

14 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *