پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
تازه های کتاب

“تمرکز بر زندگی شادکام با کتاب “زندگی خردمندانه””

کتاب “زندگی خردمندانه” است که به شیوه‌ای دلنشین و ساده، به خوانندگان خود نحوه‌ی زندگی شادکام و رستگار را آموزش می‌دهد. نویسنده در این کتاب به بیان این مسئله پرداخته است که زندگی موفقیت و ثروت نیست، بلکه شادی، رضایت و آرامش روحی نیز جزئی از زندگی خوب و موفق است. این کتاب شامل توصیه‌هایی است که به خواننده‌ها کمک می‌کند تا با تغییر نگرش خود به زندگی، به دنبال آرامش، رضایت و شادی بپردازند. با تأکید بر این نکته که مسیر زندگی مهمتر از مقصد آن است، نویسنده به خوانندگان نشان می‌دهد که با تمرکز بر روی خود و هدف‌های خود، می‌توانند زندگی خود را به بهترین شکل ممکن زندگی کنند.

 

در این کتاب، نکات مهمی بیان شده که به خواننده‌ها کمک می‌کند تا به دیدگاه جدیدی در مورد زندگی دست پیدا کنند. به عنوان مثال، بیشتر تمرکز روی مسیر زندگی و نه مقصد آن است، متفکر بودن مهمتر از باهوش بودن است، تلاش گرا بودن بهتر از نتیجه گرا بودن است، و غیره. همچنین، نویسنده به خوانندگان نشان می‌دهد که با تمرکز بر خوشبختی و رضایت در زندگی، می‌توانند زندگی شادکامی و رستگاری را دست یابند.

 

با خواندن کتاب “زندگی خردمندانه”، خوانندگان می‌توانند به دیدگاه جدیدی در مورد زندگی دست پیدا کنند و با تغییر نگرش خود، به دنبال آرامش، رضایت و شادی بپردازند.

 

کتاب زندگی خردمندانه به قلم آیت قاسمی و توسط انتشارات بین المللی حوزه مشق چاپ و روانه بازارشد.

 

برای تهیه این کتاب در طول شبانه روز می توانید در واتساپ،تلگرام،ایتا،شاد،روبیکا،بله،سروش،آیگپ،ایمو به شماره تلفن 09191570936 پیام بدهید.

منحصر بفرد ترین انتشارات ایران، مجموعه بین المللی حوزه مشق
از سایت های مجموعه دیدن کنید👇

صفحه اصلی

برگه نخست

خانه

صفحه اصلی

صفحه اصلی

شماره های تماس
09393353009
09191570936

20 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *