پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
تازه های کتاب

تصویرسازی طبیعت و عشق در کتاب‌های “من تو” و “به سایه ات حسادت می کنم””

“من تو” و “به سایه ات حسادت می کنم” دو کتاب عاشقانه فارسی هستند که با کلمات و واژگان بهینه و اصطلاحات ادبی همه‌فهم، به همراه تصویرسازی و استفاده از طبیعت، به تصویر کشیده‌اند که عشق و احساسات عمیق عاطفی، چقدر زیبا و در عین حال چقدر دردناک هستند. در این دو اثر، کوشش شده است که هیچ گاه از چارچوب کلی نظام و خط و مشی اسلامی خارج نشود.

 

در کتاب “من تو”، کوشش شده است تا با استفاده از واژگان و اصطلاحات نو، همراه با به کارگیری عناصر طبیعت و تصویرسازی، عشق و احساسات عمیق عاطفی به تصویر کشیده شود. در این کتاب، مهمترین درس، همدلی، همدردی و همراهی در برابر همه‌ی چالش‌ها و دردها و رنج‌هاست.

 

کتاب “به سایه ات حسادت می کنم” نیز از همین اصول پیروی می‌کند. با استفاده از اصطلاحات و واژگان ادبی همه‌فهم، نویسنده در این کتاب، داستانی پر از غرور مثبت، تعصب عاشقانه و حسادت عمیق عاشقی را به تصویر کشیده است. در این کتاب نیز، مانند “من تو”، کوشش شده است که از طبیعت و تصویرسازی بهره گرفته شود و عشق و روابط عاطفی بین دو نفر، با تمام چالش‌ها و دردها و رنج‌هایی که همیشه وجود دارند، به تصویر کشیده شده است.

 

در هر دو کتاب، کوشش شده است تا با چالش‌ها، غم‌ها، شادی‌ها و نیایش‌ها، عاشق و معشوق، همراهی، همدلی و همدردی داشته باشند. این دو اثر، به قلم حمید آری و توسط انتشارات حوزه مشق منتشر شده است. در کل، اگر به دنبال داستان‌هایی پر از عشق، روابط عاطفی و در عین حال با پایبندی به ارزش‌های اسلامی هستید، این دو کتاب را حتماً بخوانید.

 

این دو کتاب به قلم حمید آری و توسط انتشارات حوزه مشق منتشر و روانه بازار شده است. برای تهیه این دو کتاب در طول شبانه روز می توانید در واتساپ،تلگرام،ایتا،شاد،روبیکا،بله،سروش،آیگپ،ایمو به شماره تلفن 09191570936 پیام بدهید.

 

منحصر بفرد ترین انتشارات ایران، مجموعه بین المللی حوزه مشق
از سایت های مجموعه دیدن کنید👇

صفحه اصلی

برگه نخست

خانه

صفحه اصلی

صفحه اصلی

شماره های تماس
09393353009
09191570936

 

4 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *