پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
قلم شما

راهنمای تبدیل پایان‌نامه به کتاب

راهنمای تبدیل پایان‌نامه به کتاب

مجوزهایی احتیاج دارید؟
برای تبدیل پایان‌نامه به کتاب، باید مجوزهای چاپ کتاب را بگیرید. این مجوزها شامل موارد زیر هستند:

شابک:

شابک یا ISBN کد بین‌المللی کتاب است که موقعیت جغرافیایی، زبان و کشور انتشار کتاب را مشخص می‌کند.

فیپا:

فیپا فهرست‌نویسی پیش از چاپ است که می‌توانید اطلاعات مربوط به آن را در مقاله فیپا مخفف چیست مطالعه کنید.

مجوز پخش:

نهایت بعد از گرفتن شابک و فیپا، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز پخش می‌گیرید.

هزینه تبدیل پایان‌نامه به کتاب چقدر است؟

عواملی مثل تعداد صفحه، اندازه کتاب، جنس صفحه‌ها، نوع صحافی، نوع چاپ و تعداد رنگ در هزینه نهایی تاثیرگذار هستند. هرچقدر تعداد صفحه‌های کتاب بیشتر باشد، چاپ آن هزینه بیشتری دارد. علاوه‌بر این‌ها، هزینه‌های مربوط به ویرایش، صفحه‌آرایی، طراحی جلد و حق نشر را هم باید در نظر بگیرید. به‌طور کلی حداقل هزینه تبدیل پایان‌نامه به کتاب یک تا دو میلیون تومان است.

سخن آخر

با تبدیل پایان‌نامه به کتاب، نام شما و کتابتان در کتابخانه ملی ایران ثبت می‌شود و یک اثر علمی از شما به یادگار می‌ماند. پیشنهاد ما این است که در مراحل تبدیل کتاب به پایان‌نامه حتما از انتشاراتی‌های معتبر و افراد متخصص کمک بگیرید تا در نهایت کتابی بی‌عیب ‌و نقص چاپ کنید. فراموش نکنید که هرچقدر در مرحله ویرایش کتاب دقت بیشتری داشته باشید، به نتیجه بهتری می‌رسید.

روابط عمومی انتشارات حوزه مشق
۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶
۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹

4 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *