پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
دسته‌بندی نشده

پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید

آیا پایان نامه‌تان ارزش چاپ و به اشتراک گذاری با دیگران را دارد؟ آیا می‌خواهید تجربه‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید و از ایده‌هایتان بهره‌مند شوند؟ با انتشارات حوزه مشق همراه شوید و پایان نامه خود را به یک کتاب تبدیل کنید.

انتشارات حوزه مشق با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه چاپ کتاب‌های دانشگاهی و علمی، آمادگی خود را جهت تبدیل پایان نامه به کتاب اعلام می‌دارد. با تیمی متخصص و با تجربه در زمینه ویرایش، طراحی و چاپ کتاب، به راحتی می‌توانید پایان نامه خود را به یک کتاب با استانداردهای بین‌المللی تبدیل کنید.

تیم انتشارات حوزه مشق با توجه به استانداردهای علمی و نوآوری‌های جدید، پایان نامه شما را به یک کتاب با قابلیت انتشار در سایت‌های علمی و همچنین چاپ در ناشران برتر، تبدیل می‌کند. این انتشارات همچنین می‌تواند پس از چاپ کتاب، آن را در سایت خود به فروش برساند و به نویسنده کمیسیون بدهد.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، به سایت انتشارات حوزه مشق به آدرس [https://hozeyemashgh.ir ↗](https://hozeyemashgh.ir) مراجعه کنید. همچنین با شماره‌های ۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹ و ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶ می‌توانید با مشاوران این انتشارات تماس حاصل فرمایید. با انتشارات حوزه مشق همراه باشید و پایان نامه خود را به یک کتاب ارزشمند تبدیل کنید.

0 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *