پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
ادبیات

چگونه کتاب شعر خود را چاپ کنیم؟

به نقل از خبرگزاری تیتر یک:

۲۳ مهر۱۴۰۰

 

چگونه کتاب شعر خود را چاپ کنیم؟

تا شاعر شدن فقط یک قدم فاصله دارید! دکتر فردین احمدی گفت:

اگر دغدغه مالی دارید با چاپ کتاب شعر در تیراژ پایین فاکتوری را به شما ارائه می دهیم که کمترین هزینه چاپ کردن کتاب شعر در کشور است و با شرایط اقتصادی شما بصورت پرداخت اقساط تنظیم شده است.

با ساده ترین راهکارهای چاپ کتاب شعر آشنا شوید

چگونه از پس هزینه چاپ کتاب بربیاییم؟!

به گزارش گروه فرهنگی “تیتریک”؛  دکتر”فردین احمدی” نویسنده بیش از ۶۰ عنوان کتاب و پژوهشگر برتر کشور در سال ۹۶ در گفتگو با خبرنگار “تیتریک” گفت:

اگر می خواهید بدانید که چطور شاعر شوید پیشنهاد می کنیم تنها به نحوه چاپ کتاب شعر که از زبان دیگران شنیده اید و یا در اینترنت خوانده اید بسنده نکرده و عقب نشینی نکنید.

وی ادامه داد: شاید روش چاپ کتاب شعر پیچیده باشد، اما مانند هر حوزه ای این بخش نیز کارشناسان متخصصی را می طلبد تا چگونگی چاپ این اثر  را از آنچه که فکر کنید برای شما سریعتر و دست یافتنی تر سازد. احمدی افزود:

بهترین مسیر برای تحقق رویای اشخاصی که طبع شعر دارند و علاقمند به ثبت اشعارشان در قالب کتاب جهت مطالعه عموم هستند فقط واسپاری کار به یک انتشارات ماهر و ناشر برای چاپ کتاب که مجهز به نیرو، تجربه و تخصص باشد، است.

در غیر این صورت چاپ کتاب شعر برای شما بسیار زمان بر، پرحاشیه و با صرف هزینه زیادی خواهد بود.  این مسئول تصریح کرد: مطمئن باشید که برای شاعر شدن نیاز به هزینه زیاد و دوندگی های اداری ندارید.

چاپ کتاب شعر را به اندازه ای برایتان آسان کرده ایم که مراحل اجرایی چاپ اشعار تا دریافت مجوز چاپ کتاب شعر و نهایتا آماده سازی در کمترین زمان برای شما امکان پذیر شده است.

وی ادامه داد: اگر دغدغه مالی دارید با چاپ کتاب شعر در تیراژ پایین فاکتوری را به شما ارائه می دهیم که کمترین هزینه چاپ کردن کتاب شعر در کشور است و با شرایط اقتصادی شما بصورت پرداخت اقساط تنظیم شده است.

احمدی گفت: قیمت چاپ کتاب شعر با ترفندهای کاملا معمول می تواند به راحتی منطبق با شرایط مالی شما باشد به شرطی که توسط انتشارات زبده و متخصص اجرایی گردد.

مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق افزود: از سوء استفاده مالی و مشاوره های غیرصادقانه ای که توسط برخی ناشرین صورت می گیرد، بپرهیزید.

وی بیان کرد: اگر می خواهید چاپ از اشعار دست نویس تان انجام دهید، می توانید صفر تا صد از تایپ، صفحه آرایی و ویراستاری تا طراحی جلد کتاب شعر و دریافت مجوز چاپ کتاب مجموعه شعرتان را به ناشران خبره بسپارید و همه این موارد با یکبار پرداخت هزینه چاپ کتاب شعر شما انجام خواهد شد.

احمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما به شما پیشنهاداتی می دهیم که با تغییراتی در بسیاری از موارد جانبی مانند رنگ، نوع جلد، تیراژ و … می توانید با کمترین هزینه کتاب شعرتان را برای فروش یا برای ثبت اثر چاپ کنید.

7 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *