پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
ادبیات

 هدف، مهمترین بخش در نویسندگی است

به نقل از خبرگزاری تیتر یک:

۱۴مهر۱۴۰۰

هدف، مهمترین بخش در نویسندگی است

نداشتن دانش علمی موجب هجوم کتاب های زرد در بازار شده است.

دکتر فردین احمدی گفت: یافتن هدف مهمترین بخش در نویسندگی است، زیرا بعد از یافتن هدف می بایست در آن شاخه تحقیق، مطالعه و شروع به نوشتن کرد. هدف مهمترین بخش در نویسندگی است

به گزارش گروه فرهنگی “تیتریک”؛ مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق در گفتگو با خبرنگار “تیتریک” گفت:

در ابتدا قصد بر این است که به صورت گام به گام افراد با استعداد نویسندگی شناسایی شوند.  فردین احمدی ادامه داد: شناسایی این استعدادها به آنها مهلت و فرصت می دهد تا بتوانند اندیشه و دانش خود را بر روی کاغذ بیاورند.

وی افزود: کسانی که خود را مستعد نویسندگی و یا شاعری می دانند، باید این استعداد را پرورش داده و آثاری ماندگار از خود به جای گذارند.

این مسئول تصریح کرد: سوالی که بسیاری از خود می پرسند این است که ”چگونه نویسنده شویم؟” و یا ”چگونه کتاب خود را چاپ کنیم؟”

احمدی گفت: برای پاسخ به این پرسش ها باید گفت که قبل از هر چیز باید انگیزه و زمینه کاری خود را پیدا کرد. شما می خواهید در چه شاخه ای فعالیت کنید؟ تاریخی، اجتماعی، علمی و….  وی ادامه داد:

یافتن هدف مهمترین بخش در نویسندگی است، زیرا بعد از یافتن هدف می بایست در آن شاخه تحقیق، مطالعه و شروع به نوشتن کرد.  این ناشر تاکید کرد: کتابی که در عقبه آن علم و دانش وجود نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد.

احمدی بیان کرد: کتاب می بایست حرفی برای گفتن داشته باشد و هدفی را دنبال کند حتی کتاب های تخیلی. به طور مثال برای شعر گفتن می بایست قواعد شعر و وزن و انواع شعر را دانست.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای نوشتن رمان می بایست ده ها رمان خوانده شود و با ساختار رمان نویسی آشنا شوید.

1 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *