پایگاه اطلاع رسانی دکتر فردین احمدی

مدیر مسئول انتشارات بین المللی حوزه مشق

index
ادبیات

 اخلاق حرفه ای در بین ناشران رعایت نمی شود

به نقل از خبرگزاری تیتر یک:

۳۰  آبان ۱۴۰۰

 اخلاق حرفه ای در بین ناشران رعایت نمی شود

 

بازار نشر مملو از کتاب های زرد شده است

فردین احمدی گفت: بازار نشر مملو از کتاب های زرد شده است، زیرا مخاطب شناسی و تخصص در بین ناشران وجود ندارد.

به گزارش گروه فرهنگی “تیتریک”؛

مدیر مسئول انتشارات حوزه مشق در گفتگو با خبرنگار “تیتریک” مهمترین مشکل در حوزه نشر را تخریب ناشران توسط همدیگر دانست و گفت:

اخلاق حرفه ای بین ناشرین رعایت نمی شود و هر ناشر از پیشرفت ناشر دیگر احساس خطر می کند و این حس را با تخریب ناشر موفق بروز می دهد.  دکتر فردین احمدی ادامه داد:

ما به عنوان پر عنوان ترین ناشر کشور هستیم و توانسته ایم افراد علاقه مند به نویسندگی را با هدایت در مسیر اصلی، نویسنده کرده و کتاب هایشان را چاپ کنیم.

وی افزود: رقابت ناسالم بین فعالین حوزه نشر باعث هرج و مرج در این بازار شده است.

نویسنده ۶۰ عنوان کتاب تصریح کرد: گراني و نوسان قيمت كاغذ، يكي دیگر از مشكلاتي است كه باعث بالا رفتن قيمت كتاب شده است.

احمدی عدم حمایت مسئولین را از دیگر مشکلات حوزه نشر دانست و افزود:

افزايش حضور ناشران و نويسندگان جوان در حوزه نشر طي سال هاي گذشته، نشان از علاقه مندي جامعه ايران به اين حوزه فرهنگي دارد؛ عرصه اي كه هر چه بيشتر مورد توجه مسئولان قرار گيرد به همان ميزان شاهد شكوفايي و رشد فرهنگي جامعه خواهيم بود.  وی ادامه داد:

جزو جوان ترین ناشر کشور هستم و در این مسیر سختی های بسیاری را متحمل شدم ولی هیچ گاه ناامید نشدم.

این ناشر در خاتمه تصریح کرد: بازار نشر مملو از کتاب های زرد شده است، زیرا مخاطب شناسی و تخصص در بین ناشران وجود ندارد و صرفا به دنبال منفعت خود هستند.

1 بازدید
تصویر نویسنده
فردین احمدی

فردین احمدی دکتری فلسفه تعلیم وتربیت و برنامه ریزی و دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث از دیار استان زنجان و در استان تهران دوران کودکی و نوجوانی را سپری و درحال حاضر در شهر کرج زندگی می کند. ایشان معلم دانشگاه و کارمند آموزش و پرورش می باشد. یکی از موفق ترین کار آفرینان جوان در عرصه فرهنگ و هنر است.فعال رسانه از دیگر فعالیت های ایشان است که طی این سالها یادداشت ها و مطالب متعددی در رسانه های معتبر منتشر شده است. کتب و مقالات قابل توجهی از ایشان به انتشار رسیده است. در حال حاضر جوانترین ناشر کشور ایران و یکی از موفق ترین مدیران نشر در کشور ایران یعنی انتشارات بین المللی حوزه مشق می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *